Bloggtorka

Nu är det lite glest mellan inläggen igen.
Är fortfarande ganska oinspirerad av livet så det är väl därför.

Men igår träffade vi iaf golvläggaren och det var riktigt trevligt.
Vi fick veta att det kommer ta högst en vecka att byta golv i alla rum plus att priset var det jag hade föreställt mig.
Frippe trodde det skulle gå lös på 100 papp, men nej nej, jag hade rätt, det kommer att sluta på ca 30 000, vilket är helt ok. Sen blev jag så glad då han sa att det inte var några problem med jobbet, det skulle gå så bra allting, "till sommaren bor ni här, och då är golven fina!" Att man kan bli så glad av en sådan kommentar!
Det enda abret är väl att vi måste riva heltäckningsmattorna själva, och folk som har gjort det säger att det är ett helvete. Det sitter som berg. Nån  som har erfarenhet av detta? Måste googla på det tror jag.

Jobbet orkar jag inte prata om, det är en enda lång transportsträcka just nu.

Annars ska vi åka till Sundsvall på lördag.
Frippe ska gå på hockey och jag ska göra stan under tiden.
Shoppa, fika, titta på folk, kanske unna mig en make-up eller fön av håret?
(Jag har sagt det förr och jag säger det igen: finns inget som botar ångest/depression/nedstämdhet så bra som lite serious shopping)
Sen ska jag gå på boa och handla några goda cider och sammanstråla med Frippe på Hotell Ibis.
Duscha, slappa, glo lite på TV, dricka cider, styla upp mig...
Sen ska vi gå ut och supa mig dyngfull.
Det behöver jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0