Sovmorgon

Idag sov jag till klockan 11.
En lyx man kan unna sig när ungarna är stora och man inte har nån speciell tid att passa.
Skönt!

Igår hade vi lite knytis med kusin, syster och deras respektive.
Vi åt lyxmiddag bestående av älgstek, ugnsbakad potatis och morötter, ädelostsås, pepparsås, sallad och vitlöksbröd.
Sen blev det lussebullar, pepparkakor och glögg till efterrätt.
Vi åt tills håret stod rakt ut. Såååå gott!!!!!
Sen spelade vi spel och snaskade på chips & dip.
Jag skrattade så jag har ont i halsmusklerna idag!
Herregud vad kul vi hade....sen blir man ju lite löjligt fnissig när man börjar bli trött också, det gjorde väl sitt till!

Idag ska vi på julavslutning på scouterna i Hammarn (Patricias grupp).
Lite uppträdande och fika skulle jag tro.

Och imorrn är det måndag igen.
Funderade på vad som måste göras den här veckan....
Köttbullar, Jansson, byta sängkläder, tvätta det enorma berg som samlats i tvättkorgen, slå in alla julklappar,
storstäda..........så kom jag på att två dagar går ju bort, då vi åker till Sthlm på tisdag.
Men, det ska väl ordna sig!

Nu ska jag äta frulle.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va skönt med sovmorgon. Det hade jag oxå idag, fat bara till 08.50.....Men då var jag bara vaken till kl 01.00 och såg på världens skitfilm....

2008-12-14 @ 18:36:35
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sovan länge kan man ju gärna göra. Fast nu måste man ju upp och kolla på julkalendern...=)

2008-12-14 @ 20:50:59
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Jill

Sovmorgon.... nu blir jag lite avis

Har inte haft sovmorgon på länge eftersom att Elias inte varit hos sin pappa på LÄNGE....

Men förhoppningsvis blir det en sovmorgon till nyår...

Man får ha något att se fram emot



Ska försöka få biljetter till ACDC i Köpenhamn

2008-12-15 @ 08:07:33
Postat av: johanna

Jill: Eller prova få biljetter till Ullevi i sommar!

2008-12-15 @ 08:37:45
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0