Reflektion

Igår kväll satt jag och läste igenom hela min blogg från starten i september ifjol fram till nu.
Och det händer ju onekligen en del på ett år.
Vad konstigt att det som kändes så bra i oktober ifjol (nytt jobb) kunde bli....så fel?
Var ju så taggad och uppåt och sen bara vände det och blev skit alltihopa.
Får mig att fundera på det här nya jobbet som jag varit så glad åt, det kan ju likaväl bli pannkaka av det också.
Det känns jättekul och allt det där, men det gjorde ju LF-jobbet också. Knepigt.

Det är mycket man glömmer också märkte jag när jag läste!
Jag som tycker jag har full koll på allt, men en del inlägg funderade jag länge över; vadå, har jag gjort/tänkt/tyckt sådär??
Intressant.

Nä, det bästa är väl att ha fötterna på jorden och inte ha så stora förväntningar på livet överhuvudtaget.
Då blir man inte så besviken när det barkar åt h-e.

Bakade iaf ett stort lass med pepparkakor igår, kom och fika!!
Det blev så många så jag funderar på att ge bort hälften, kommmer inte hinna äta upp dom i jul!
Dom blev jättegoda, med lakrits och citron i.

Nä nu MÅSTE jag åka på affärn, har slut på nikotin.

Kommentarer
Postat av: moster

Jag tar gäääärna några pepprisar- kanske för Delfinlånet..??? Är ju själv ingen lakritsätare men perfekta bjudkakor! Ok? Så slipper jag baka!!

2008-12-10 @ 12:20:17
Postat av: johanna

Japp, kan komma upp med dom ikväll.

2008-12-10 @ 13:21:17
Postat av: sa

Oj, antar att det tog tid att läsa hela bloggen. Vore ju intressant att gå tillbaka och kolla. Jag startade 5 feb -07. Tänk om man kunde få allting utprintat, med kommentarer och allt. Då skulle man kunna ha schysst (?) kvällsläsning ett tag. (Lite ocharmigt med datorn i sängen...)



Pepparkakorna lät smaskiga!



2008-12-10 @ 18:20:55
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag har också läst min, men inte allt utan sporadiska inlägg bakåt i tiden. Det är ganska kul att ha kvar, för minnet är inte som det var förut.



Ulrika



2008-12-11 @ 08:06:01
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Jill

Hördu du du, upp med hakan och se positivt på framtiden, detta jobbet är kanske precis det som Du är ämnad för.... stackars LF visste inte vad de gjorde när de gjorde sig av med Dig, och det är deras förlust..

Seså, titta framåt, ja precis där solen kommer upp vid horisonten

2008-12-11 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0