Frippe fick rätt

Jaha!
När AC/DC biljetterna skulle släppas för ett tag sen så sa Frippe: "Äh, du behöver inte oroa dig, dom kommer bergis hit till sommaren också"
Det trodde jag inte så mycket på, vadå, dom är ju snart 60 allihopa,inte orkar dom turnera hur mycket som helst!
Så läser jag idag i Expressen att dom kommer till Ullevi den 21 juni......
Ullevi är ju enormt mycket större än Globen (dom tar in 50 000 pers), och mitt i sommarn....
Vore ashäftigt, men nu har jag ju redan köpt biljetter rill Globen.......
Nåväl, ramlar det in en trissvinst eller så, så kan man ju kosta på sig en tripp till Götet =)

Imorse tvingade jag mig själv att gå ut klockan 8 och skotta av uppfarterna.
Blev såååå fint. Ända tills det började snöa igen!
Nu får det faktiskt ge sig, tycker jag, det räcker bra så här.

Frippe åker på att bredspackla hela badrummet imorrn, Bergs Golv tyckte vi skulle göra det.
Hade ju inte varit alldeles fel om dom hade nämnt det när dom var hit och tittade förra veckan....guuuuud.
Men då får dom fasen masa sig hit tidigt på måndag morgon och lägga matta och tapet, så rörmokarn har en chans att hinna hit före jul och installera badkar, toa, tvättställ etc.

Ikväll blir det troligtvis Idol, går inte att se ettan eller tvåan för det är för mycket snö på parabolhuvudena.
Så om Ingvar Oldsberg vill hälsa på oss ikväll så måste nån av oss upp på stegen och sopa lite....!
Får väl se om man orkar.

Köpte glögg på ICA idag, vit glögg med smak av vit choklad och lime. Kan det va nåt?
Måste ju ha nåt att fukta strupen med till alla lussekatter och pepparkakor.

Glad Lucia!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner nån som ska köpa biljetter till konserten i sommar kl 09.00 på onsdag morron SHARP!!!!

Fan säger jag om jag inte får några...

kram p

2008-12-12 @ 17:23:39
Postat av: Åsa

Var inte ledsen om du "måste" se Idol!

Heja Kevin!!!!



2008-12-12 @ 22:12:39
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Pernilla: Lycka till! Hoppas verkligen du får tag i dom, jag köade på i telefon och på ticnet i flera timmar, men misslyckades....så jag fick bita i det sura och köpa asdyra biljetter på svarta marknaden...



Åsa: Jo, det blev Idol....Kevin var helt rätt vinnare!

2008-12-13 @ 12:23:14
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0