Tråkig torsdag

Känner mig lite deppig och rastlös idag.
Vet inte varför.
Känns som om sommaren är slut nu, alla har börjat jobba, vädret är trist och jag går bara här hemma och väntar...
På vad vet jag inte riktigt, ett jobb kanske?
Iallafall är tvätten tvättad, golven dammsugna, sängarna bäddade, frukosten äten....och jag har ingenting att göra.
Rörmokaren har lovat att komma imorrn.
Sen är det väl bara att ringa efter en snickare.
Fan, vad dyrt det kommer att bli, jag riktigt känner hur vår eventuella resa i höst bara fladdrar bort.
Har upptäckt att det även läkt ner vatten i taket i hallen också. *vill bara spyyy*

Nånting jag borde göra är att plocka in svartvinbären, men jag har ingen inspiration idag.
Vill ingenting.
Jo, dra täcket över huvudet och ligga och titta på House hela dan.

Till nånting roligare:
Jag håller på med tre olika projekt till min pappa som fyller 60 om några veckor.
Idag fick jag besked att ett av dem går igenom, tjoho!!
Eftersom det är så otroligt svårt att köpa prylar till min pappa (som typ redan har allt han vill ha) så har jag spånat fram tre andra roliga grejer istället. Mer upplevelsegrejor liksom. Skriver inte exakt vad det är, man vet aldrig vem som läser bloggen.... men det är tre otroligt roliga grejor iaf!! De två andra projekten är jag inte säker på att de kommer att gå i lås, men man kan ju alltid prova.

Ikväll ska jag och M åka på bilbingo igen. Det är ju alltid trevligt.

Tror att jag ska sätta mig med höstens alla kataloger och beställa lite kläder.
Som vanligt när hösten kommer så har ungarna växt ur precis allt, så det är väl dags att rensa ur garderoberna och fylla på med nytt. Kanske ett och annat plagg till mamman också slinker med?
Eller så vill jag ha en ny mobiltelefon.
Som sagt, shopping botar ju det mesta, från trista dagar till djup depression....
Nä just ja, vi har ju en vattenskada och jag går på a-kassa........fy fan vad tråkigt livet är just nu.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej där! Jag har semester ju. Känner oxå som du att hösten nalkats. känns lite konstigt att ha semester när "alla" jobbar. Känns lite sent liksom. Fast bra. Jag har ju att göra hemma. Jag håller tummarna för att du vinner mera pengar ikväll. Ska skicka dit min son med svärmor. Själv vete fan vad jag ska göra....

2008-08-07 @ 17:01:27
Postat av: ewa

Håhåjaja, och så har kattstackarn blivit senil- nu måste det bli storvinst ikväll!

Ska vi spela ihop...??

2008-08-07 @ 17:21:44
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Suss

Hmm verkar som att vi är flera som fått den där shitnuärdetbarajaghemmasommarenäröverallaandrajobbarvadkattenskajaggörafastjagvillinteklivauppursängenidagsjukan..



Hoppas rörkrökarn kommer med ett bra besked.



Suss

2008-08-08 @ 11:16:28
Postat av: johanna

Ulrika&Ewa: Tyvärr blev det ju ingen vinst igår då...men vi hade iallafall trevligt några timmar!



Suss: Ha ha, ja där satte du huvet på spiken! Precis så känner jag mig!

2008-08-08 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0