Pjuhhh.....

...herreguuud vilka arbetssamma dagar jag har haft!
Igår var jag med mamma, moster och syster till Östersund och shoppade. (eller, dom shoppade och jag tittade mest på)
Och idag har jag varit med Mia & Lisa till Sundsvall. Vi åkte i en tom bil och kom hem med värsta tattarlasset!
Fast jag handlade inte så mycket idag heller, blev lite mat på ICA Maxi och ett par örhängen på Indiska.
Är heeelt slut i fötterna, har nog avverkat nån mil till fots dom här två dagarna....

Imorrn ska jag på Hammarn och hämta ut en kostym på kemtvätten, samt ta en repa på boa.
Blir ju partaj hela helgen som kommer, så man måste ju vara förberedd..!!

Nu ska jag slänga mig i soffan och pusta ut en stund.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0