Ny vecka nya möjligheter

...eller hur??!!
Nä, här är allt som vanligt en måndag som denna.
Jag tvättar, städar, plockar undan, handlar och lagar mat. Idag blir det stekt falukorv och stuvade makaroner.
Ungarna har varit jätteduktiga och bytt sängkläder i sina sängar, så jag ska ta och tvätta dom. (Sängkläderna, inte ungarna)
Det spöregnar tråkigt nog idag, så jag blir väl tvungen att hänga tvätten inne.

Den här veckan ska jag:

*tisdag: vara på arbetsförm. kl 10.
*onsdag: lämna in bilen på Auto Service
*torsdag: åka på bilbingo
*fredag: ingen aning??

Det blev lite partaj i fredags, M övertalade mig att komma ner & dricka vin.
Och det gjorde vi! Inte bara vin utan Jägermeister, gin och öl också...
Trevligt var det iallafall.
Lite lätt bakis på lördan, men det var ingen större fara.
Vi åt lyxmiddag med T&M på kvällen, grillad kyckling, potatisgratäng, ädelostsås och vitlöksbröd.
Så jäkla gott. Har fått spel på ädelost, vill äta det till allt nu för tiden.

Oj vad hungrig jag blev av detta matprat, har inte ätit nåt idag kom jag på.
Bäst att åtgärda detta.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0