Kommer inte på någon...

...rubrik.
Efter fem fruktlösa försök fick vi äntligen tag i en snickare.
Tydligen är byns alla snickare upptagna fram till jul.
Tur att R var arbetslös just precis den här veckan och kunde ta sig an vår lilla (?) vattenskada.
Han har rivit upp hela golvet och just nu är rörkrökarna här och monterar bort tvättställ och toalett.
Jag undrar jag hur detta kommer att sluta....skulle ju vara bra om vi slapp riva väggtapeten, men jag vet inte.
Och inte har besiktningsgubben varit här heller, hur lång tid kan det ta att besikta ett badrum???
Innan skiten har torkat upp och snickarn har lagt igen allt.
Suck.
Och varför ringer dom aldrig från Nipängen??
Vill ju jobba ju...
Gahhhhh blir vansinnig av att inte få besked, hatar att gå och vänta.
Idag kom jag på att jag har en svägerska som jobbar som rekryterare på Sundsvalls kommun, kanske hon behöver rekrytera lite folk till hemtjänsteni Liden/Järkvissle/Boda?
Varför har jag inte tänkt på det förut?
Ska fråga henne så fort hon kommer hem från semestern. Just nu sitter hon i 45 graders hetta i Turkiet. Äckligt.

Och vad ska man hitta på resten av den här dan då?
Känns liiiite segt att få dagarna att gå just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0