Redan fredag!!

Har inte tagit några bilder från huset idag, jag väntar tills det är någorlunda klart.
Idag har vi målat och målat och målat.
När jag blundar ser jag bara färgburkar, rollar och penslar.
Nedervåningen är färdigmålad och golvet i allrummet är lagt. Blev skitsnyggt!
Ïmorgon ska vi göra klart övervåningen, allrummet är klart men det fattas lite färg i barnas rum.
Sen ska vi sätta fondtapet på tre väggar på nedervåningen.
Får se om vi hinner klart allt tills på måndag.
Förhoppningsvis kommer Bergs golv och lägger matta i köket, sovrummet och stora hallen till veckan.
Sen verkar det krisa med flyttlastbil, ev. var den upptagen nästa helg......
Måste fundera i helgen hur vi ska lösa det isåfall.
Men det går framåt!!

Nu kom min man med en fredagsdrink, ska dricka den, äta middag och sen dorma av i soffan.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0