Jävla Telia

Jaha, skulle så stort få bredband igår, men gissa om det funkade???
Nä, givetvis inte.
Det ska skrivas under avtal (som vi inte har fått), och fullmakter hit och dit från förra bredbandsleverantören
och fan och hans moster, har vi tur kanske vi får bredband nån gång innan midsommar.
Åhh vad less jag blir!!

I övrigt har vi bonat in oss riktigt bra i huset, ska lägga ut lite bilder senare.
Imorrn ska vi på IKEA och inhandla de sista attiraljerna.
Bl.a. en TV, ett par mindre bord, nån sorts köksö på hjul, lite gardinstänger och nån lampa.
Fick ett paket från Ellos idag med bl.a. köksgardinerna. Tyvärr kan jag då inte sätta upp dem idag, eftersom gardinstången ska inhandlas på IKEA imorrn...
Men annars sitter jag på altanen och njuter av det vackra vädret.
Helt rätt årstid att vara ledig på!

Har inte funderat så mycket på jobb ännu, sist jag var arbetslös hade jag panik och ångest i sju månader (inte så nyttigt), så jag har tänkt att jag ska försöka vara cool och njuta av ledigheten istället.
Räknade ut att jag kan stämpla tills februari -09, sen sänker dom ersättningen till 70%.
Så innan februari nästa år måste jag väl ha fixat mig ett jobb...
I värsta fall får man väl gå på Nipängen och knega, man behöver visst bara sticka in näsan där så får man jobb...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jill

Telia... här i Skåne kallar vi dem för FELIA.... aldrig ett rätt...

Hoppas det blir en kul inköpsrunda på Ikea... av någon anledning kommer man alltid hem med något som man inte skulle köpt...
Njut av det fina vädert

KRam Jill

2008-04-25 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0