En vecka kvar...

,,, till flytt. Lastbilen är bokad och kommer nästa lördag.
Känns ganska overkligt att vi bor på ett annat ställe redan nästa helg!

Idag har vi jobbat på bra. All målning kommer att bli klar imorgon, sen är det bara dom där rackarns fondtapeterna kvar. Här kommer lite före- och efterbilder:

Nicolas rum FÖRE:


image60

Nicolas rum EFTER:

image61

Patricias rum FÖRE:

image62

Patricias rum EFTER:

image63

Min moster balanskonstnären:

image64

Fler bilder kommer när vi satt upp fondtapeterna och målat klart.

Igår kväll fick jag agera katt-barnmorska!!
Min kompis S katt fick fyra små sötnosar, den första kom dock med svansen först, så det var lite stök innan den kom ut. Dom är ju så otroligt söta, synd att dom blir ganska jobbiga efter en sisådär fyra veckor....

Annars händer det inte så mycket annat i mitt liv just nu, det är fullt ös med målning och packning.
Jag är ganska spyless på färgen vit kan jag säga, det har gått trettio liter vitfärg hittills, så ni kan ju tänka er...Det var så kul att måla rosa och orange idag!

Nu ska jag surfa vidare in på Killswitch Engage´s hemsida och leta lite låttexter.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marja

Kul med före/efter bilder! Man ser att det händer något & vilken stor skillnad lite färg/tapet kan göra. Blir sååå inspirerad av ert arbete. Önskar just nu att tid fanns att köpa för en billig penning. Sköt om dig...

2008-04-07 @ 08:03:43
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Jill

Tjenare, vilken förändring
tur att du är mellan två jobb... hur skulle du annars hinna
Ha det så bra!

2008-04-07 @ 09:18:40
Postat av: Åsa

Ja, va fränt att ta "före" och "efter"-bilder! Där tänkte du till!
Det blir ju jättefint!
Och tack för titten idag!

Kram!

2008-04-08 @ 15:46:13
Postat av: johanna

Tack för kommentarer alla!
Ja det har verkligen gått undan, "tur" man är arbetslös...!

2008-04-08 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0