Lunchen fick ben

Ja, dagen fortsätter i samma (o)trevliga takt.
När jag ska ta lunch så upptäcker jag att min smarriga lunchmacka, inhandlad på Brödbiten, är BORTA!
Nån har gått in i kylen och antingen snott eller slängt min macka. Alltså , SÅ gammal var den inte....
Pallrar mig tillbaka till min arbetsstation, muttrandes, skickar iväg ett halvsurt mail till alla och undrade om nån blev mätt på min macka...? Inget gensvar, så den fick nog ben och drog iväg från kylskåpet själv.
Men då kom snälla Hanna och erbjöd mig resterna av hennes lunch, vilket var jättegott, tack tack!

Ikväll är det föräldramöte i Patricias klass, ska bli intressant då det är en helt ny lärare som vi inte träffat förut.
Hoppas allt går bra.

Och eftersom det verkar vara repris på "Allt för byn" ikväll betyder det att jag inte behöver se det avsnittet, utan jag ska istället placera mig framför datorn hemma och lyssna på P3:s "Roll-on", gjort av tjejerna i "Mia & Klara" som går på tv just nu. Har helt missat dem på radion, eftersom man aldrig lyssnar på P3 nuförtiden.
Tänkte faktiskt sitta och tjuvlyssna på deras radioklipp här på jobbdatorn, men det visar sig att de här datorerna inte är utrustade med Real Player (och det går inte att ladda ner heller, Surf-control, ni vet...)
Som sagt, jag behöver få asgarva lite nu! Dom här brudarna är så otroligt roliga.

Snart ska jag gå hem, tack & hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: Maria

Men jädra tjuvar!!!
Har du aldrig hört roll-on???
Men, det är ju liksom helgmornarna. Eller var menar jag.
Jag har däremot missat dom på tv. Ska kolla!

2007-09-18 @ 11:55:24
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: johanna

Ja, gör det, det är tammefan det roligaste jag har sett sen Killinggängets glansdagar.

2007-09-18 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0