Framtiden är oviss...

Har ju sökt jobb på Länsförsäkringar som ska starta upp ett kontor i Hammarstrand.
Var på intervju förra veckan, men har inte hört något ifrån dem än.
Tror iofs inte att nån som sökt har hört nåt ifrån dem, men man går ju ändå som på nålar och väntar, passar telefonen, kollar mobilen efter missade samtal...
Skulle  vara jävligt bra om min kusin får jobbet där också så vi kan samåka. Dessutom är han jävligt rolig att umgås med också...
Fast skulle jag inte få det så  gräver jag inte ner mig direkt. Vi har ju trots allt lön ett år framåt.
Men i den bästa av världar så skulle man ha haft ett schysst jobb på gång som man visste att man kunde börja på efter semestern nästa år, det skulle vara kanon.
Gå hemma med full lön och veta att man hade sysselsättning till nästa höst.
Fan vad jag skulle få mycket gjort här hemma. Eller...??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0