Ännu en sugig måndag

Tillbaks på jobbet igen. Lika sugigt varje vecka efter nedläggningsbeskedet.
Är inte på så mycket bättre humör idag heller....
Det måste vara nåt fel på min kropp just nu, den är helt i olag.
Jag har fått klåda av mina vigselringar, munsår, torrhets-utslag kring ögonen, små små finnar i hela ansiktet och på halsen, håret är som en risbuske och så har jag tics i ena ögat. Till och med min musiksmak har fått sig en törn; just nu lyssnar jag på Radio Rix och tycker att "Big girls don´t cry" med Fergie är riktigt skitbra. Jag som annars mest bara lyssnar på 70- och 80-talshårdrock.
Nånting är med andra ord helt fel med mig just nu.

Nåja, får väl se fram emot "Allt för byn" i kväll, är ju alltid lika kul att se dem, både live & på tv!
Såg även nya "Beck" igår, "Det tysta skriket",den var rätt bra. Lite oväntat slut bara.
Och Mikael Persbrandt är ju aldrig fel...

image2

Kommentarer
Postat av: Åsa

Huvva, snacka om bad-day...
Fergies låt ÄR dock skitbra, så det behöver du inte bekymra dig om :-)
Åsså kan du ju lägga Persbrandt som skärmsläckare, så har du nåt att titta på idag....

2007-09-17 @ 09:59:03
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Susanne

Va kul med en blogg till att läsa, gör ju snart inget annat än läser bloggar :) Tråkigt när man känner sig risig men de hör väl lite till hösten. Själv har jag risigt torrt hår, ska klippa mig idag. Var till Gävle på partaj i helgen, kul, men känns som att det kommer å ta några dagar och vila upp sig, kram Susanne.

2007-09-17 @ 11:41:16
Postat av: johanna

Åsa: Ja, visst är den! Ja, jag hade Persbrandt som skärmsläckare ett tag, nu är det en paradisö. Känns som om jag skiter i hur jobbdatorn ser ut, ska ju sluta snart ändå...Nä, ska försöka rycka upp mig, tror jag behöver en rejäl fylla, kan de va nåt??!!
Susanne: Jaharu, träffade du Dirty Harri då?! *finss*

2007-09-17 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0