Aj

Fick massage på jobbet igår.
Kan säga att jag är HYFSAT öm i ryggen idag.....
Hon tog i jävlar i min själ!
Nog för att jag brukar tycka om när dom tar i (massörerna alltså.....), men det här var i hårdaste laget.
Hon mjukade liksom inte upp musklerna först (som normala massörer gör) utan kastade sig över min stackars bindväv som om hon skulle baka ut en surdeg.
Förvisso frågade hon om jag vill ha avslappningsmassage eller klassisk massage, och då kaxade jag upp mig och sa att jag tyckte avslappningsmassage var lite mesigt, det skulle jag inte ha sagt ha ha ha
Ska nog be om avslappningsmassage nästa gång...

Hanna, vi längtar efter dig!

image4


Man kanske blir så här vig när man är 80 om massören får vända in & ut på en varje vecka.........

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh fy fan, nu har jag haft högläsning för susanne A " Hon mjukade liksom inte upp musklerna först (som normala massörer gör) utan kastade sig över min stackars bindväv som om hon skulle baka ut en surdeg." det var en rolig mening.... trevligt att jag är efterlängtad med avslappningsmassage "blink blink " /Hanna

2007-10-25 @ 08:44:11
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0