Tisdag kväll

Jahapp, ny vecka.
Det var väldans trevligt på Aktsam-festen iallafall tyckte jag.
Kanongod mat och rolig underhållning av personalen och AFB-grabbarna.
Men det var en lååååång middag, med ständig påfyllning i vinglaset, vilket gjorde att jag blev hyfsat dragen....
Fast jag hade jättekul tror jag!
Det blev efterfest hos Tobbe W & Sandra, dom var så jätteseriösa och avancerade sådär på nattkröken, att dom ställde sig och gjorde egen pizza och bjöd på!! Snacka om gästfrihet!
Sen satt Jocke F & Jocke R och jammade lite på gitarr, full och kaxig som man var skulle man förstås sjunga med....gick inte sådär lysande......
Kom hem till syrran vid femsnåret på morgonen. Pigg och rask dan efter, NEJ.
Först vid 18-tiden var jag så pass kry att jag kunde köra hem.
Då hade min snälla pappa stått halva dagen och monterat extraljus på min bil medan jag legat och trynat inne på soffan hos syrran...Men nu jävlar syns det när jag kommer i mörkret ska jag säga!
Känns extremt bra, idag när jag körde hem från stan var det så djävulskt halkigt, dimmigt och mörkt att det inte gick att köra mer än 70.
Fan vad jag hatar november, vinter och elände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0