Sanndröm?!

Inatt drömde jag om vår kära VD på Aktsam, Catharina Boijort.
I drömmen kom hon på vår avslutningsfest som går av stapeln på fredag.
Gissa om jag i drömmen fick trycka till henne med några väl valda ord!
Hon skulle typ hålla nåt tal och började prata om "Axsam", då reste jag mig upp och gormade: "Du, det heter inte Axsam, det heter AKTSAM!!!! Och förresten vad gör du här, DU ÄR INTE VÄLKOMMEN HÄR! Sen tycker jag du kan lära dig att stava, en VD i din position borde faktiskt kunna stava ordentligt när hon skickar otrevliga mail till personalen!! Men tjänar man hundra papp i månaden kanske man inte behöver bry sig om såna petitesser!!!"

Sen vaknade jag.....kände mig rätt nöjd faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken underbar dröm! Fick ni verkligen mail med texten Axsam?

2007-11-15 @ 11:38:48
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej, men hon uttalar det ju så!
Däremot så svarade hon på Håkan Hallins mail i somras (extremt otrevligt dessutom), där varenda mening hade felstavade ord...

2007-11-15 @ 12:38:52
Postat av: Ulrika

Hade varit kul att fått läsa det mailet.....

Vi ses på fredagkväll!

2007-11-15 @ 17:02:03
URL: http://ullda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0