Inredning

Ska ju på banken imorrn och skriva papper på försäljningen av huset.
Känns rätt nice, ska bli skönt att slippa trängas vid diskbänken, slippa trängas på toa, slippa sova i vardagsrummet, slippa röja sig fram i ungarnas rum.......
Idag skulle jag leta fram julgardiner i en av garderoberna, det hela slutade med att jag satt på golvet och fick ett berg av sängkläder, dukar, gardiner, örngott i huvudet, allt bara vällde ut när jag öppnade dörren....
Liiiite less blev jag då.
Men nu är det det julfint i alla fönster!
Skulle behöva putsa köksfönstret, det är helt igenslafsat efter att katterna suttit där och nosat.
Men det går ju inte så länge det är minusgrader.

Just ja, inredning, är vad som snurrar i mitt huvud just nu.
Vilka färger vi ska ha på väggar och golv i nya huset.
Tror jag vill ha mörkgrått i sovrummet med en fondvägg i svart/guld, det skulle passa bra till sängen som är mörkt träfärgad, samt en spegelbyrå i mörkt trä som jag ska få.

Nåväl, back to work.....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det där lät inte roligt, att sova i vardagsrummet och få massor av tyg på sig. Förrutom det med sovplatsen låter det som nåt som kommer att hända mig när julgardinerna ska fram. Jag väntar nog lite än. Vill njuta av min nya gröna lampslöja i mitt kök först.

PS Jag kollade på WII idag + selda+ super Mario Galaxy samt Gitar Hero och extra speldosor. 5400 kronor på elgiganten! Ursh, va mycket pengar!!!

2007-11-29 @ 20:13:51
Postat av: Marja

Hi, hi...du skriver så rackarns bra. Kan se dig sittandes där lite lätt irri. Inte så kul när det händer men efteråt kan man skratt åt det. Vad skönt att ni fått huset ur världen. Nu kan ni fokusera på en massa skoj som tex. inredning. I love it!
Kram// Marja

2007-11-30 @ 23:05:41
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Ulrika: Ja, det kostar några slantar, med våran LF-rabatt fick jag ge 4500:-, men kolla på elgiganten eller onoffs hemsidor, det brukar vara lite billigare om man beställer på webben.

Marja: Ja, tur jag var ensam hemma, det undslapp en och annan icke rumsren svordom där jag satt begravd i textil...!

2007-12-02 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0