Energin sinar

Just nu känns det verkligen som att all min energi går åt enbart till att kliva upp på morgonen, åka 12 mil, jobba, åka 12 mil hem och svimma i soffan när man kommer hem.
Jag orkar absolut ingeting när jag är hemma, det är knappt man pallar att duka av bordet när man ätit middag.
Helt sjukt, ska det vara så här??? Alltså jag orkar ju rent fysiskt, men det är liksom som om hjärnan sätter stopp för allt som inte med jobb att göra just nu. Känns asjobbigt. Är lite avis på aktsammarna som blivit arbetsbefriade....
Fast så får man väl inte säga, jag har ju trots allt ett jobb.
Men det är tungt nu, fasen om lokalerna kunde bli klara så vi slipper detta bilåkande.
Det blir liksom familjen som blir lidande, jag vill helst bara göra ingenting när jag är hemma och det är ju inte så poppis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0