Dagen idag

...skall tillbringas HEMMA.
Har tagit fram en rejäl älgstek som ska brynas och stekas i ugnen. Till det blir det gorgonzolasås och ugnsbakade rotgrönsaker. Rejäl söndagmiddag!
Sen ska jag övertala min man att vi ska se på fortsättningen av Prison Break säsong 3...

image6


Han är ju trevlig att titta på, Dominic Purcell...

Imorgon är det måndag igen, ny pendlingsvecka in till Östersund.
Har gjort om schemat på jobbet nu så jag kommer att jobba så här from. v. 46: (alla redo med anteckningsblocket??)

Vecka 1: mån-tors 11.30-21.00 (inkl restid), fre ledig
Vecka 2: mån-fre 8.00-16.30 (inkl restid).
Skönt med ledig fredag varannan vecka!
Men detta innebär att jag måste ta egen bil tre dagar varannan vecka, därför har jag bett pappa nosa reda på några braiga extraljus som ska monteras på passaten. Den har verkligen urkassa helljus.
Känns som om man vill kunna se vägen ordentligt om man ska köra 24 mil om dan...

Nu ska jag blåsa ner på ICA och köpa grönsaker!
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aha, nu förstår jag hur dina lediga fredagar funkar!

2007-11-04 @ 14:11:33
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0