God Jul!

Så var det äntligen julafton.
Vi satt uppe igår och spelade Bingolotto, inga vinster tyvärr...
Det blev lite Guitar Hero innan Bingon, det var så komiskt, jag hade suttit ett bra tag
med gitarren, så kommer Nicolas och vill spela. "Nä, du får vänta en stund" tyckte jag.
Det här upprepades några gånger, varpå Nicolas springer ut i köket och gastar:
"Pappa nu får du säga åt hon, jag får ju aaaaaldrig spela!!!!!"
Ha ha ha ha, snacka om att man blir som ett barn när man börjar spela...!

Nu har snart risgrynsgröten kokat klart, så jag ska väl gå och äta frukost.

Ha en god jul!

image16

Kommentarer
Postat av: Marja

God jul kära arbetskollega! Kram...

2007-12-24 @ 11:51:22
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: ulrika

God Jul, forna arbetskollega!

2007-12-24 @ 19:51:09
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Hanna

God Jul på dig me´:-)
Hoppas att du hade en lika bra dag som jag!
Kramar till dig!

2007-12-25 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0